ارسال بین المللی
درست کردن باکس گل

درست کردن باکس گل در کمتر از 3 دقیقه!

درست کردن باکس گل چگونه است؟ اگر دارای گل های زیبایی هستید که می خواهید آن ها را به کسی هدیه دهید، قطعا این سوال در ذهنتان به وجود آمده است؛ چرا که باکس های گل یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن گل هستند. گل اه به خودی خود شاما زیبایی و لطافت بسیاری هستند؛ به طور که هدیه دادن یک شاخه گل به تنهایی بدون هیچ تزئینی، می تواند باعث ایجاد خوشحالی در فرد مقابل شود.

اما اگر شاخه هال گل زیادی دارید، بهتر است که سراغ درست کردن باکس گل بروید. معمولا تمام گل فروشی ها اقدام به فروش باکس گل آماده می کنند؛ اما اگر زمان و امکانات لازم را دارید، می توانید خودتان به راحتی این کار را انجام دهید. درست کردن باکس گل اصلا کار سختی نیست؛ به طوری که تحت چند مرحله بسیار ساده قابل انجام است. در ادامه به آموزش ساخت باکس گل می پردازیم.

آموزش تصویری باکس گل

برای ساخت باکس گل چه امکاناتی لازم است؟

قبل از این که بخواهید سراغ ساخت باکس گل بروید، قطعا باید بدانید که به چه امکاناتی نیاز دارید. گاهی اوقات حتی با حداقل ترین امکانات مانند داشتن چند شاخه گل زیبا، جعبه با حداقل ترین کیفیت، زرورق و چسب می توانید باکس گل درست کنید؛ اما طبیعتا خیلی خروجی زیبایی را نخواهید داشت. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای ساخت یک باکس گل زیبا، تمام امکاناتی که در ادامه ذکر می کنیم را فراهم کنید. وجه های تشابهی بین درست کردن دسته گل و باکس گل وجود دارد که می توانید در مورد درست کردن در حالت دسته ای هم به آموزش مربوطه مراجعه کنید.

  1. اسفنج از نوع آبگیر (بر اساس اندازه باکس گل)
  2. قیچی برای کوتاه کردن ساقه گل
  3. گل های متنوع و زیبا؛ پیشنهاد می شود از گل هایی مانند گل رز، گل داوودی و گل بنفش استفاده کنید.
  4. فراهم کردن جعبه که مهم ترین قسمت برای ساخت باکس گل است؛ این جعبه می تواند چوبی، چرمی یا حتی شیشه ای باشد.
  5. زرورق
  6. نوار چسب

نحوه ساخت تاج گل

چطور باکس گل درست کنیم؟

حالا که با دانستید برای درست کردن باکس گل به چه امکاناتی نیاز دارید، بهتر هست که سراغ نحوه درست کردن باکس گل بریم. دقت داشته باشید که برخی از مراحل رو می تونید جا به جا انجام بدید؛ به طور مثال طراحی باکس با زرورق می تواند هم ابتدا و هم در نهایت انجام شود؛ پیشنهاد می کنیم طبق مرتبه ای که توضیح می دهیم پیش بروید.

  • ابتدا اسفنج هایی که تهیه کرده اید را کمی خیس کنید و برای مدتی بزارید تا از خیسی سطح آن ها کم شود.
  • در این مدت، اقدام به کوتاه کردن ساقه گل های خود کنید؛ برای این بخش نهایت دقت را داشته باشید؛ چرا که بیش از حد کوتاه کردن ساق گل ها، باعث از بین رفتن آن ها می شود.
  • با استفاده از چسب، اسفنج ها را به باکس گل متصل کنید. دقت داشته باشید اسفنج ها را باید قسمت هایی از باکس متصل کنید که می خواهید گل در آن جا قرار بگیرد. بر روی هر اسفنج، باید تعدادی گل قرار دهید.
  • در این مرحله باید گل ها را طبق تزئینی که در نظر دارید، بر روی اسفنج بگذارید.
  • در نهایت زرورق را در اطراف باکس بچسبانید.

چند نکته مهم برای درست کردن باکس گل

انتخاب باکس با کیفیت: برای ساخت باکس گل، باید از باکس با کیفیت و مقاوم استفاده کرد. بهتر است از موادی مانند چوب، پلاستیک، شیشه و یا فلز استفاده کنید.

انتخاب گل های مناسب: باید گل‌هایی را انتخاب کرد که با هماهنگی رنگ و فضا به نظر زیبا و جذاب بیایند. همچنین باید گل‌هایی را انتخاب کرد که در محیطی که می‌خواهید باکس گل را قرار دهید، به خوبی رشد کنند. پیشنهاد می کنیم که گل های باکس گل طیف رنگی متفاوتی را داشته باشند.

تزئین و طراحی: باید به تزئین و طراحی آن توجه کرد. می‌توانید با استفاده از مواد مختلف، باکس گل خود را زیباتر و جذاب‌تر کنید. هر چند که گل ها به تنهایی زیبایی اصلی را به باکس گل می دهند، اما اگر بتوانید از موارد تزئینی مختلف استفاده کنید، قطعا شاهد یک باکس لاکچری خواهید بود.

اگر باکس گل هدیه گرفته اید یا پس از ساختن قرار است آن را چند روز بعد هدیه دهید، قطعا اسفنج ها را آبیاری کنید. این آبیاری نباید باعث خیس شدن باکس شود. گل ها از آب ذخیر شده در اسفنج تغذیه می کنند.

چند نکته مهم برای ساخت باکس گل

نحوه خرید باکس گل

اگر زمان و امکانات لازم را برای ساختن باکس گل ندارید، می توانید اقدام به خرید باکس گل های آماده کنید. این باکس ها همراه با گل به فروش می رسند. خرید باکس گل از گل فروشی آنلاین گلمون برای هر مناسبتی، از جمله تولد، عروسی، ولنتاین، روز مادر، روز پدر و … انجام می‌شود. گلمون باکس هایی با طرح های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود از آن‌ها استفاده کنید. باکس های گلمون شامل باکس های گل طبیعی و مصنوعی می‌شود که به طور کلی شامل گل‌های رز، لیلیوم، گل‌های آفتابگردان، آنتوریوم، داوودی، سوسن و … می‌باشد.

تنوع در گل ها بسیار زیاد است که شما می‌توانید از گل‌های متنوع و درخشان برای تزئین باکس خود استفاده کنید. همچنین، با توجه به نوع مناسبت و سلیقه شما، می‌توانید از گل های مختلف استفاده کنید و باکس گل خود را به شکلی منحصر به فرد تزئین کنید. ارسال سریع باکس گل شما از طریق پست و یا پیک به مقصد شما ارسال می‌شود. لذا نگرانی از بابت تاخیر در هدیه دادن وجود ندارد.

و در نهایت

حتی اگر تعداد گل های شما کم است، می توانید با درست کردن باکس گل کوچک، هدیه ای بسیار رمانتیک را اهدا کنید. امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

داریوش

داریوش ، نویسنده و وبلاگ نویس با استعداد و خلاقیت بالا، به واسطه وبلاگ پرطرفدار خود با عنوان "گلمون"، به عنوان یک شخصیت برجسته در عرصه نوشتاری شناخته می‌شود. او با تجربه‌های گوناگون و دیدگاه‌های تازه‌ای که به موضوعات مختلف ارائه می‌دهد، توانسته جامعه‌ای پرشور از طرفداران و مخاطبان خود را جذب کند. در وبلاگش، به بررسی و بحث در مورد مسائل متنوعی از جمله دنیای گل‌ها و گیاهان با اسلوبی دلپذیر و زبانی روان می‌پردازد.
Email
Twitter
Facebook
Telegram
WhatsApp
درست کردن باکس گل در کمتر از 3 دقیقه!
اپلیکیشن گل و گیاه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
باز کردن چت
پشیبانی و سفارش در واتساپ
سلام 👋 در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید به صورت تلفنی یا در واتساپ با شماره ۰۹۱۰۶۶۶۴۱۵۶ در ارتباط باشید