با توجه به اینکه موجودی گل در هر گلفروشی بصورت روزانه و با توجه به فصول مختلف ممکن است متفاوت باشد، بنابراین رنگ و نوع گلها ممکن است با تصویر آن متفاوت باشد. گلهای جایگزین به گونه ای انتخاب می شوند که با آرایش گل مطابقت داشته و مشابه تصویر باشند.

تمام کالاهای موجود در سایت با توجه به شرایط و ضوابط آن تحویل داده می شوند. شرایط و ضوابط مربوط به هر کالا در زیر آن نوشته شده است. زمان لازم برای تحویل و امکان تحویل در شهرها نیز در توضیحات هر کالا نوشته شده است. در صورتی که کالایی برای شهری اشتباها سفارش داده شود، بدون اطلاع به سفارش دهنده با کالای مشابه در آن شهر جایگزین می شود.

متن همراه سفارش بسته به مقصد سفارش ممکن است دست نویس و یا چاپی باشد.

کالاهایی که با نام برند شرکتهای دیگر ارایه می شوند (مانند کیک و شیرینی) کیفیت و نوع سرویس آِنها به عهده خود آن شرکت است و گلمون مسئولیتی در قبال نحوه ارایه سرویس و کیفیت کالای آن برند ندارد. در صورتی که مشاهده شود کیفیت خدمات و کالای این برندها مناسب نیست فروش آنها در گلمون متوقف خواهد شد.

روش تحویل

تحویل گل و کیک در سراسر ایران

تحویل سفارش شما بستگی به نوع کالا و شهر مقصد دارد. ولی در تمامی شهر های اصلی تحویل نهایتا 4 ساعت زمان خواهد برد تحویل گل و کیک در سراسر ایران توسط ماشین های شرکت و یا آژانس در آدرس مورد نظر شما انجام می شود.

سفارش شما در تاریخ مورد نظر شما بین ساعات ۱۰ صبح تا 23 شب تحویل داده می شود. شما می توانید تاریخ و ساعت دقیق تحویل را در صفحه تسویه حساب انتخاب کنید. گاها امکان گارانتی کردن زمان تحویل وجود ندارد حتی اگر در توضیحات سفارش، ساعت نوشته شده باشد. بسته به نوع آدرس مورد نظر شما مانند مسکونی، اداری، بیمارستان و… تحویل صورت گیرد.

برای مراسم های رسمی مانند عروسی و ختم در ساعت درخواستی شما سفارشتان تحویل داده می شود.

هزینه ارسال

هزینه ارسال برای کلیه سفارشات در سراسر کشور رایگان میباشد مگر سفارش های ویژه و ارسال به شهر و روستاهای اطراف

روش های پرداخت

روشهای پرداخت شامل پرداخت آنلاین و کارتهای عضو شتاب ایران و واریز به حساب بانکی می باشد. عزیزان خارج از کشور نیز میتوانند از طریق صرافی و کیف پول های ارز دیجیتال پرداخت خود را انجام دهندن .

جهت واریز به حساب بانکی بعد از واریز با ما تماس بگیرید. درگاههای پرداخت توسط شرکت ثالث معتبر مانند idpay و zarinpal انجام می شود و امنیت پرداخت شما گارانتی می شود. ما درسترسی به اطلاعات کارت شما نداریم و آن را ذخیره نمی کنیم.