انواع گیاه آپارتمانی

فیلودندرون برگ قلبی

خرید فیلودندرون برگ قلبی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی گیاه فیلودندرون برگ قلبی

در شروع معرفی گیاه فیلودندرون برگ قلبی باید بگوییم که سالهاست که عضو ثابت اکثر خانه هاست. این گیاه آپارتمانی زیبا به دلیل داشتن برگ هایی که شبیه به قلب هستند به این نام معروف شده است.
این گیاه دربرابر نوع نگهداری علائم خوبی از خود نشان می‌دهد. یعنی سریع در برابر مساعد و یا نامساعد بودن شرایط واکنش نشان داده و شما را به سرعت باخبر می‌کند. همین موضوع باعث شده که نگهداری از آن کار سختی نباشد.
اگر قصد خرید گیاهان آپارتمانی را دارید، گیاه فیلودندرون پیشنهاد خوبی است.
این گیاه آپارتمانی مقاوم است و بدنه و ریشه محکمی دارد، به طوری که می‌تواند به راحتی رشد کند و قد بلندی پیدا کند.
فیلودندرون برگ قلبی می تواند تا حدود ۱٫۵ متر رشد کند. هر وقت که احساس کردید نیاز است می توانید کمی آن را هرس کنید تا شکل بهتری داشته باشد.
با گلمون همراه باشید تا روش نگهداری گیاه فیلودندرون برگ قلبی را بدانید.

شرایط مطلوب

گیاه فیلودندرون به نور علاقه دارد! پس قرار دادن آن در کنار پنجره هم نیازش را برطرف میکند و هم باعث می شود برگهای فیلودندرون همیشه باطراوت و شاداب باشند. از پیشینه این گیاه که متعلق به آمریکای جنوبی است میفهمیم که به رطوبت و گرما هم بی علاقه نیست.

 

معرفی فیلودندرون برگ قلبی

شرایط نامناسب

اگر نور کافی به گیاه نرسد، به شما خبر خواهد داد. زرد شدن برگها نشانه ی نور زیاد و بلند شدن ساقه ها و کوچک ماندن برگ ها هم نشانه ی کم نوری است.

آبیاری و کوددهی

قبل از هر بار آبیاری اجازه دهید سطح خاک خشک شود وسپس گیاه را آبیاری کنید. اگر میزان آب برای گیاه کافی نباشد، برگهای آن پژمرده می‌شوند.
فیلودندرون گیاهی است که به سرعت بزرگ می شود و باید هر ماه در بهار و تابستان به خصوص زمانی که برگ های تازه رشد می کند تغذیه شود. در طول زمستان، تغذیه می تواند یک ماه در میان با استفاده از یک غذای پایه گیاهان خانگی انجام گردد.

تکثیر

بهترین زمان برای قلمه زدن ساقه در فصل بهار یا اوایل تابستان است. ساقه را در آب یا خاک مرطوب قرار دهید. به راحتی ریشه می کند.

سمی بودن

صحبت آخر برای روش نگهداری گیاه فیلودندرون برگ قلبی، بررسی سمی بودن آن گیاه است.
برگ های فیلودندرون در صورت خورده شدن برای هر دو سمی است. پس آن را دور از دسترس کودکان و حیوانات قرار دهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره داریوش

داریوش ، نویسنده و وبلاگ نویس با استعداد و خلاقیت بالا، به واسطه وبلاگ پرطرفدار خود با عنوان "گلمون"، به عنوان یک شخصیت برجسته در عرصه نوشتاری شناخته می‌شود. او با تجربه‌های گوناگون و دیدگاه‌های تازه‌ای که به موضوعات مختلف ارائه می‌دهد، توانسته جامعه‌ای پرشور از طرفداران و مخاطبان خود را جذب کند. در وبلاگش، به بررسی و بحث در مورد مسائل متنوعی از جمله دنیای گل‌ها و گیاهان با اسلوبی دلپذیر و زبانی روان می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *