گل فروشی کرمان | خرید از گلفروشی کرمان ارزان قیمتپیدا کردن گل فروشی معتبر در شهر زیبای کرمان یکی از معضلاتی است که برخی از افراد با آن مواجه هستند. وجود یک گل فروشی مرجع برای خرید گل کاملا احساس می شود. وب سایت گلمون با به عنوان یک گل فروشی آنلاین کرمان که در بیش از 40 شعبه در سراسر ایران و در کشورهایی مثل کانادا، آمریکا، استرالیا، دبی، ترکیه و .. را دارا است. گلمون تمامی محصولات مد نظر شما را دارا است. از مناسبت های مختلف مثل ولنتاین و روز پدر، تا گل های تبریک و تسلیت! گلمون به عنوان یک گل فروشی آنلاین همراه شماست تا در تمامی محدوده های قیمتی از ارزان تا لاکچری هر آنچه که بخواهید را فراهم کند.

ارسال های گل فروشی کرمان گلمون رایگان بوده و در کمترین زمان ممکن در همان روز سفارش، خدمت شما ارسال خواهد شد.

لیست بهترین گل فروشی کرمان

1- گل فروشی کرمان گلمون

از معتبر ترین گل فروشی های نه تنها کرمان، بلکه ایران، مجموعه بزرگ گلمون می باشد. این مجموعه با دارا بودن بیش از 40 شعبه معتبر در سراسر کشور و بیش از 10 شعبه در سراسر دنیا افتخار خدمت به شما مشتریان عزیز را برای سالیان متمادی دارا بوده است. گلمون در واقع یک گل فروشی آنلاین می باشد که نمایندگی های زیادی در سراسر ایران دارد. شما می توانید هر نوع گلی که تمایل دارید سفارش دهید. بخشی از این محصولات شامل: دسته گل، تاج گل، سبد گل، جام گل، باکس گل، گل های آپارتمان، رز جاودان و .. می باشد. پس هر تنوعی با هر نوع گلی که بخواهید در گلمون می توانید پیدا کنید. کافیست در محصولات وب سایت نوع محصول مدنظر خودتان را انتخاب کنید.

توجه کنید که هر محصولی که در وب سایت وجود دارد را می توانید سفارش دهید و محدودیتی ندارید!

آدرس گل فروشی در کرمان گلمون:

کرمان، بولوار شهید مطهری

شماره تماس گلفروشی کرمان

با توجه به شعب گسترده گلمون، شماره تماس مرکز تهران در دسترس می باشد که از این طریق می توانید با شعبه مدنظر خودتان تماس بگیرید و سفارشات خودتان را ثبت کنید. پشتیبانی مجموعه 24 ساعته می باشد و زمان از شبانه روز که سوال داشته باشید، می توانید با کارشناسان گلمون ارتباط بگیرید.

شماره پشتیبانی و فروش: 09106664156

نکته: پیشنهاد می کنیم به صورت آنلاین خرید کنید تا به سرعت به سفارش شما پاسخ داده شود. در غیر این صورت تماس بگیرید.

بخشی از محصولاتی که گلمون ارائه می کند:

همانطور که اشاره شد گل فروشی آنلاین گلمون با ارائه کردن انواع دیزاین، گل و مناسبت های مختلف هر آنچه که بخواهید را ارائه می کند. تصاویر زیر بخش کوچکی از خدمات این گل فروشی می باشد که می توانید با کلیک کردن بر روی هر یک از تصاویر، سایر محصولات موجود در دسته مربوطه را مشاهده کنید.

خرید باکس گل در کرمان

برای مشاهده و خرید سایر محصولات باکس گل یا بر روی تصویر و یا بر روی کلمه لینک شده، کلیک کنید.
خرید تاج گل در کرمان

برای مشاهده و خرید سایر محصولات تاج گل در گل فروشی گلمون، بر روی تصویر و یا کلمه لینک شده کلیک بفرمایید.
خرید گل آپاراتمانی در کرمان

برای خرید و سفارش سایر محصولات گل آپارتمانی وب سایت گلمون برای شهر کرمان، بر روی تصویر و یا کلمه لینک شده کلیک کنید.
خرید از گفروشی کرمان دسته گل

برای سفارش و خرید سایر محصولات گلمون از انواع دسته گل، یا بر روی کلمه لینک شده و یا بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

2- گل فروشی کاملیا

یکی از گل فروشی هایی که در شهر کرمان واقع شده است؛ گل فروشی کرمان کاملیا است. این مجموعه ساعت کاری 8 صبح الی 10 شب را دارد و در خیابان بوستان مطهری قرار دارد.

3- گلفروشی کرمان گلها

گل فروشی گلها که واقع در میدان مالک اشتر کرمان می باشد، همه روزه (به غیر از جمعه) از ساعت 9 الی 19:30 دقیقه به روی مشتریان عزیز باز می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری به این گل فروشی خرید خود را انجام دهید.

4- گل فروشی سفیر سبز کرمان

بولوار مصطفی خمینی در نزدیکی میدان شهدای انتظامی، محل گل فروشی سفیر سبز کرمان می باشد. شما می توانید با خرید از این گل فروشی گل های مدنظر خودتان را تهیه کنید.

5- اقاقیا

از دیگر گلفروشی های سطح شهر کرمان، اقاقیا می باشد. این گلفروشی در نزدیکی میدان شهدای انتظامی و خیابان مصطفی خمینی قرار دارد. ساعات کاری این مجموعه همه روزه 8 الی 23 می باشد.

6- گل فروشی ارزان در کرمان کریستال

بولواربهشتی، بولوار فردوسی محل گل فروشی کریستال می باشد. شما می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 20 به این گل فروشی مراجعه کنید.

7- گلسرای بهشت

گلسرای بهشت یکی دیگر از گل فروشی های کرمان می باشد. شاید نتوان گفت به عنوان بهترین گل فروشی کرمان محسوب می شود اما جزو خوب های کرمان است. شما می توانید به آدرس کرمان، میرزا آقاخان کرمانی، بلوار مصطفی خمینی مراجعه کنید تا بتوانید در ساعات 8 الی 22 حضور یابید.

بهترین گل فروشی کرمان کجاست؟

بدون شک گلمون یکی از بزرگترین گل فروشی های نه تنها کرمان، بلکه تمام ایران می باشد که می توانید سفارش خودتان را با بسیاری از مزایا و کیفیت بالا، دریافت کنید. پشتیبانی 24 ساعته و استفاده از گل های تازه به علت فروش بالا، از دیگر مزایا این مجموعه محسوب می شود.

گل فروشی آنلاین کرمان داریم؟

بله! گل فروشی گلمون به عنوان یک گل فروشی فعال در شهر کرمان در حال خدمت رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه با دارا بودن شعب متعدد در کشور توانسته بهترین کیفیت های موجود در بازار ایران را در اختیار شما قرار دهد. می توانید به صورت آنلاین از گلمون خرید کنید و در همان روز سفارش خودتان را تحویل بگیرید.

سوالات متداول در ارتباط با خرید گل از گلفروشی کرمان

گلمون سفارش های روزانه را چند ساعته تحویل می دهد؟

گلمون مفتخر است تا ارسال فوری گل در کرمان را برای مشتریان خود انجام دهد. شما می‌توانید ظرف چند ساعت برای تمامی مراسمات خود اعم از نامزدی، تولد، روز مادر و … حتی در روزهای تعطیل از طریق گلمون گل مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. انواع باکس گل، استند گل و دسته گل با هر طرحی که بخواهید قابل انجام است.

ما در تمامی مناسبت ها همچون روز معلم، روز پزشک، روز پرستار، روز ماما، روز تولد، روز پدر، روز دانشجو، مناسبت های عاشقانه همچون ولنتاین در کنار شما هستیم. گلمون یک گل فروشی 24 ساعته در کرمان است که انواع سفارش گل آنلاین کرمان را انجام می‌دهد. سفارس باکس گل و همینطور جعبه گل برای عرض تبریک با بهترین قیمت در گلمون انجام می‌شود. گلمون، بهترین گل فروشی آنلاین کرمان، برای مواردی همچون تهیه سبد گل و یا تاج گل برای عرض تسلیت نیز در خدمت شماست و بهترین گل‌ها را به بهترین دیزاین در هر نقطه از کرمان که تمایل داشته باشید، به دست شما می‌رساند. گل تسلیت و گل ترحیم و همینطور گل تبریک دیزاین ‌های متفاوتی دارند که شما می‌توانید متنوع‌ترین مدل‌ها را در وبسایت گلمون مشاهده کرده و گل مورد نظر خود را سفارش دهید.

ارسال گل در کرمان به چه صورت انجام می شود؟

سفارش گل در کرمان از طریق نمایندگی مرکزی گلمون در کرمان انجام خواهد شد. برای خرید گل آنلاین کرمان تنها کافی است با شماره 09106664156 تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ارسال فوری گل در کرمان رسالت گلمون برای مشتریان وفادار خود است. گلمون همچنین ارسال گل آپارتمانی نیز انجام می‌دهد. گل و گیاه آپارتمانی هدیه‌ای به یادماندنی برای عزیزان شما خواهد بود.

آیا عکس نهایی قبل از ارسال کار، برای من ارسال می شود؟

بله! چنانچه خرید گل آنلاین کرمان را از طریق گلمون انجام دهید، میتوانید تصویر کار نهایی را با کارت پستال اختصاصی خود در واتساپ قبل از ارسال کار، مشاهده کنید. در صورتی که تمایل دارید کار نهایی را قبل از ارسال مشاهده کنید، حتما هنگام ثبت سفارش گل در کرمان، در توضیحات خرید خود این مسئله را ذکر کنید. برای ارتباط مستقیم با پشتیبانی گلمون به منظور ثبت سفارش به شماره 09106664156 در واتساپ پیام دهید. سفارش باکس گل برای مناسبت‌های مختلف از طریق وبسایت گلمون به سادگی قابل انجام است.

شرایط ثبت سفارش گل کرمان و تسویه حساب به چه صورتی می باشد؟

شاید بتوان گفت گلمون یک گل فروشی 24 ساعته در کرمان است. البته معمولا ۱۲ شب تا ۸ صبح تعداد محدودی محصول قابلیت ارسال دارند ! این سامانه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد . براش مشاهده استعلام مجوز میتوانید به قسمت فوتر در پایین صفحه وبسایت مراجعه نمایید. ارسال گل در کرمان در هر نقطه‌ای که بخواهید رسالتی است که گلمون بر عهده دارد. برای ثبت سفارش و خرید گل کرمان می‌توانید از طریق واتساپ (09106664156) با ما در ارتباط باشید. گلمون خرید حضوری ندارد و تمامی سفارشات باید به صورت آنلاین از طریق وبسایت و یا از طریق پشتیبانی در واتساپ ثبت شوند.

پرداخت هزینه قبل از شروع طراحی و تحویل دریافت می‌شود؛ زیرا گل طبیعی امکان انبار و نگهداری ندارد و همچنین بر اساس سلیقه یک فرد طراحی می شود. محصولی که به سفارش شما طراحی شده را نمی‌توانیم در انبار نگه داری کنیم یا یا به فرد دیگری بفروشیم، در نتیجه این موضوع قطعی نمودن سفارش و پرداخت هزینه قبل از شروع طراحی را الزامی میکند.

کاربران گلمون میتوانند سفارش خود را از طریق درگاه پرداخت گلمون و یا واریز به حساب به صورت مستقیم قطعی نمایند .ارسال گل در کرمان بعد از پرداخت نهایی سفارش انجام می‌شود. برای کاربران عزیز خارج از ایران نیز پرداخت به صورت ارز های دیجیتال هم اکنون امکان پذیر است و خرید گل از طریق درگاه پی پال نیز در دست اقدام می باشد.

آیا ارسال گل در کرمان باعث پژمرده شدن گل ها نمی شود؟

گلمون، بهترین گل فروشی آنلاین کرمان، طراوت و تازگی گل های ارسالی را تضمین می کند. شما در هر نقطه‌ای از کرمان که باشید ما گل‌هایی با طراوت و تازه برای شما ارسال می‌کنیم. ارسال فوری گل در کرمان و در کوتاه‌ترین زمان وجه تمایز گلمون با دیگران است.

چگونه می توان سفارش گل در کرمان را پیگیری کرد؟

بعد از ثبت سفارش گل آنلاین کرمان، کد رهگیری سفارش در اختیار شما قرار می گیرد. شما میتوانید از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی، سفارش و وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید. خرید گل آنلاین کرمان ساده‌تر از چیزی که تصور می‌کنید، می باشد و در کوتاه‌ترین زمان قابل انجام است.

آیا امکان سفارش آنلاین گل ارزان در کرمان وجود دارد؟

گلمون اسنپ گل کرمان است که بهترین گل ها را به بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌کند. ما در وبسایت گلمون همواره و در تمامی روزهای سال به ویژه مناسبت‌های مهم همچون روز مادر، روز پدر، ولنتاین و … آفرهای ویژه داریم. شما می توانید از تخفیفات ما استفاده کرده و به عزیزان خود گل هدیه بدهید. سفارش گل آنلاین کرمان با بهترین قیمت برای همه بودجه‌ها وجه تمایز گلمون با دیگر وبسایت‌های خرید آنلاین گل است. ارسال گل در کرمان برای مشتریان ما رایگان است.

مزیت ارسال گل در کرمان از طریق گلمون چیست؟

گلمون یک گل فروشی آنلاین کرمان می‌باشد که به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته فعالیت می‌کند. شما برای تمامی مناسبت‌ها حتی در ایام تعطیل می‌توانید سفارش گل در کرمان را از طریق گلمون انجام دهید. با خرید گل در کرمان از طریق گلمون نگرانی بابت تازه بودن گلها و قیمت تمام شده نخواهید داشت؛‌ زیرا گلمون طراوت و تازگی گل‌ها و همینطور بهترین قیمت انواع گل را برای مشتریان خود تضمین می‌‌کند.

خرید گل آنلاین کرمان ممکن است در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد؛‌ اما نگران نباشید! پشتیبانی گلمون 24 ساعته به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شماست تا پاسخ‌گوی هرگونه سوالات احتمالی شما باشد. ارسال فوری گل در کرمان در کوتاه‌ترین زمان، دیگر مزیت خرید آنلاین گل از طریق گلمون است که به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

برای چه مراسم هایی می توان از طریق گلمون سفارش انجام داد؟

شما برای تمامی مراسم ها و مناسبت‌ها می‌توانید سفارش گل خود را از طریق گلمون انجام دهید. برخی از مهم‌ترین مراسمات: گل افتتاحیه (انواع استند گل، تاج گل، سبد گل و …) گل برای عرض تبریک (روز مادر، روز پدر، روز معلم و …) گل برای عرض تسلیت (انواع تاج گل، جام گل، سبد گل و …) گل برای مناسبت‌های رمانتیک و عاشقانه (باکس ولنتاین، سبد گل خواستگاری، جشن نامزدی و …) و …