سوالات متداول

گل شانس و ثروت – جذب فوری ثروت با گیاهان

گل شانس و ثروت

امروزه طرفداران گل در سرتاسر دنیا افزایش یافته است و همچنین زیبایی گلدان برای اکثر افراد حائز اهمیت می باشد. در کنار زیبایی افراد زیادی به معنای و خواص گل ها دقت زیادی داشته و سعی بر خرید گل و گیاهانی می کنند که سبب افزایش خیر و برکت در زندگی شان شود. در زیر به تعدادی گل شانس و ثروت اشاره شده است.

گل ثروت و شانس

گل ثروت و شانس که امروزه در بسیاری از جوامع و همچنین کشور ما دارای طرفداران خاص خود می باشد از جمله گیاهانی را شامل می شوند که می توانند انرژی خوب و مثبت را جذب محیط اطراف کرده و انرژی های منفی را دفع نماید. امروزه افراد به دنبال گیاهانی هستند که علاوه بر استفاده از زیبایی آن ها، باعث جذب فوری ثروت با گیاهان شوند. این گیاهان در بسیاری از منازل و محیط های کاری کاربرد داشته و بسیاری از افراد آن را به عنوان یک گیاه شانس آور خریداری کرده و نگهداری می کنند. در زیر به تعدادی از این گیاهان اشاره شده است که می توانید ان ها را خریداری و لذت ببرید.

1- گل بامبو یک گل شانس و ثروت

گیاه بامبو به عنوان یک گل شانس و ثروت و انرژی آور در میام مردم رواج دارد و این گیاه به عنوان گیاه شادی آور و عمر آور و موفقیت مورد استفاده در منزل ها و مکان های دیگر قرار می گیرند. برای مثال این گیاه را اگر به تعداد سه شاخه در گلدان آب قرار دهند به معنی گیاه شادی آور و عامل افزایش طول عمر محسوب شده و اگر تعداد آن پنج عدد باشد آن را به عنوان عامل ثروت و به تعداد 6 شاخه به منظور موفقیت و همچنین هفت شاخه را برای سلامتی نگه داری می کنند.

این عقیده در میان بسیاری از مردم وجود دارد که بعضی افراد به تعداد های بیشتر از ان را خریداری و نگهداری می کنند. از این رو این گیاه به عنوان یک گیاه بسیار پر طرفدار در سراسر دنیا از جمله کشور ما شناخته شده است و دارای طرفداران بسیار زیادی نیز به دلیل این خواص خود دارند.

2- درخت پول یک گل شانس و ثروت

یکی دیگر از گیاهانی که در میان مردم به عنوان درخت شانس و ثروت معروف می باشد درخت پول بوده و بسیاری بر این باورند که داشتن پنج عدد این درختان در منزل موجب به خوش شانسی و موفقیت های خوب و بزرگ شده ولی داشتن چهار عدد از آن ها موجب اتفاقات بد می شود. بنابراین این گیاه یک گل شانس و ثروت به شمار می آید و بسیاری از مردم ان را خریداری و در منزل خود نگهداری می کنند.

3- گیاه کوردلین یک گیاه شانس آور

گیاه کوردلین

از دیگر گیاهانی که دارای رنگ ها و تنوع زیادی نیز می باشد این گیاه کوردلین بوده و عده ای از مردم بر این باورند که این درخت دارای قدرت های خاصی بوده و می تواند پروت ها و موفقیت های دیگر را به خانه وارد نماید. همچنین داشتن دو عدد این گیاه در گلدان موجب افزایش عشق و موفقیت های دیگر به میزان دو برابر می شود.

4- گیاه یشم یک گل شانس و ثروت

این گیاه از دیگر گیاهانی است که به عنوان گل شانس و ثروت شناخته شده است. این گیاه معمولا برای کسانی که وارد کسب و کار و یا شاخه ی جدیدی شده اند خریداری می شود و نشان دهنده ی آرزوی خوب برای ان ها می باشد. این گیاه اگر در ورودی منازل و یا محیط کار قرار گیرند به معنای خوش آمد گویی به مهمانان می باشد.

5- شبدر زینتی یک گیاه شانس آور

این گیاه یک گیاه شانس آور بوده و رنگ آن تقریبا به رنگ بنفش ارغوانی می باشد. این گیاه در بسیاری از جوامع به عنوان گیاه شانس آور شناخته شده است و دارای محبوبیت زیادی نیز به دلیل زیبایی که دارد می باشد.

6- «مالبار چست‌نات» Malabar Chestnut: یک گل ثروت و شانس

یکی دیگر از گیاهانی که دارای محبوبیت زیادی بوده و به عنوان گل ثروت و شانس شناخته شده است این گیاه می باشد. این گیاه سمبل ثروت و موفقیت بوده و همچنین نیاز به مراقبت زیادی نیز ندارد زیرا به راحتی در نور کم و با نیاز کم به آبیاری رشد خواد کرد. ساقه و تنه ی این گیاه به شکل بافته شده می باشد که نشانگر قفل شدن رفاه و آرامش می باشد.

7- «اسپاتی فیلوم -پئیس لی‌لی» یک گیاه شانس آور

اسپاتی فیلوم

این گیاه یک گل ثروت و شانس شناخته شده و عده ی زیادی معتقدند که این گیاه آرامش درونی را به همراه می آورد. همچنین این گیاه به دلیل این که می تواند هوای اطراف خود را از دود سیگار و دیگر گاز های خطرناک و مضر دیگر تصفیه نماید مورد محبوبیت زیادی قرار گرفته است.

8- گل یاس یک گل شانس و ثروت

گل یاس یکی از گل های زیبا و خوش بو و پر طرفدار در میان مردم شناخته شده است و انرژی مثبت را در اطراف خود افزایش می دهد. بسیاری از مردم این گل را در اتاق خوابشان قرار داده تا بتوانند از بو و انرژی که به محیط اطراف می دهد نهایت لذت را ببرند. به همین دلیل این گیاه نیز در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

9- گیاه اسطو خودوس یک گل ثروت و شانس

از دیگر گیاهانی است که می تواند حال افراد را بهبود بخشد و آرامش را به ذهن برگرداند. این گیاه همچنین باعث افزایش ترشح هورمون های خوب مانند هورمون های شادی اور در بدن شود.

10- گل ارکیده یک گیاه شانس آور

گل ارکیده

این گل شانس و ثروت نیز سبب افزایش انرژی های خوب در محیط شده و در طول شب از خود اکسیژن منتشر می کند. گل ارکیده یک گیاه خوب برای نگه داری در اتاق خواب می باشد زیرا همان گونه که اشاره شد سبب افزایش اکسیژن در طول شب می شود. بنابراین این گل نیز به دلیل داشتن این خاصیت به عنوان یک گیاه شانس آور شناخته شده است.

11- گیاه نعناع یک گیاه شانس آور

گیاه نعناع از دیگر گیاهانی است که موجب افزایش روابط در میان مردم می شود. همچنین این گیاه به عنوان یک گیاه شانس آور برای موقعیت های مالی و افزایش ثروت شناخته شده است و از این رو دارای طرفداران زیادی نیز است.

12- گیاه آلوئه ورا یک گیاه شانس آور

گیاه آلوئه ورا نیز به عنوان یک گیاه برای دفع و دور کردن انرژی منفی به حساب آمده و یک سبب جذب انرژی مثبت در محیط می شود. از این جهت ان را یک گل شانس و ثروت به شمار می آورند. گفته می شود این گیاه بعد از جذب انرژی های منفی شروع به پژمردن می کند.

author-avatar

درباره داریوش

داریوش ، نویسنده و وبلاگ نویس با استعداد و خلاقیت بالا، به واسطه وبلاگ پرطرفدار خود با عنوان "گلمون"، به عنوان یک شخصیت برجسته در عرصه نوشتاری شناخته می‌شود. او با تجربه‌های گوناگون و دیدگاه‌های تازه‌ای که به موضوعات مختلف ارائه می‌دهد، توانسته جامعه‌ای پرشور از طرفداران و مخاطبان خود را جذب کند. در وبلاگش، به بررسی و بحث در مورد مسائل متنوعی از جمله دنیای گل‌ها و گیاهان با اسلوبی دلپذیر و زبانی روان می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *