ارسال بین المللی
خرید گل علف جارو (زنگوله‌ای)

گل علف جارو (زنگوله‌ای)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی علف جارو

سلام دوستان خسته نباشید در خدممتون هستم با یک مقاله ی دیگه در باره علف جارو.درختچه‌ای همیشه‌سبز با برگ‌های کوچک فلس مانند به رنگ سبز تیره تا خاکستری است که شاخه‌های درختچه که به شکل تپه‌ای یا پهن‌شونده رشد می‌کند را می‌پوشانند. گل‌های زنگوله‌ای شکل به طول 4 متر در نوک شاخه‌ها و در اواسط تابستان تا اواخر پاییز ظاهر می‌شوند. گل‌ها به رنگ صورتی، بنفش و ارغوانی و نیز سفید دیده می‌شوند. دارای بیش از 500 واریته است که همگی برای استفاده به عنوان گیاه پوششی مناسب هستند. انواعی از آن که به عنوان گیاه پوششی استفاده می‌شوند شامل ‘Aurea’ با گل‌های ارغوانی در پاییز، ‘David Eason’ با گل‌های ارغوانی در پاییز، ‘Mrs.Ronald Gray’ با گل‌های ارغوانی متمایل به قرمز با ارتفاع 7 سانتی‌متر و ‘Nana’ با ارتفاع 10 سانتی‌متر و گل‌های بنفش است.(قدیما این گیاه از همان گونه ی درختچه ی اریکا بوده ولی اخیرا این دو گونه به خاطر نوع فلس ها از هم جدا شدند)

معرفی گل علف جارو (زنگوله‌ای)

نیازها: علف جاروب به سرما مقاوم بوده و نیاز به خاک اسیدی، مرطوب و با زهکشی خوب دارد و مناطقی را که دارای تابستان مرطوب و خنک هستند را ترجیح می‌دهد. با آبیاری منظم بطوریکه خاک هرگز خشک نشود می‌توان آن را در مناطق با تابستان خشک پرورش داد. همراه با آبیاری منظم، کاربرد کودهای اسیدی در اواخر زمستان و دوباره در اواخر بهار توصیه می‌شود. در نواحی با تابستان داغ گیاه Erica که به آن شباهت دارد بهتر رشد می‌کند.

افزایش: از طریق کاشت قلمه‌های نیمه رسیده در اواسط تابستان، یا تقسیم بوته در پاییز یا اوایل بهار و نیز از طریق خواباندن شیاری شاخه در بهار قابل افزایش است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

داریوش

داریوش ، نویسنده و وبلاگ نویس با استعداد و خلاقیت بالا، به واسطه وبلاگ پرطرفدار خود با عنوان "گلمون"، به عنوان یک شخصیت برجسته در عرصه نوشتاری شناخته می‌شود. او با تجربه‌های گوناگون و دیدگاه‌های تازه‌ای که به موضوعات مختلف ارائه می‌دهد، توانسته جامعه‌ای پرشور از طرفداران و مخاطبان خود را جذب کند. در وبلاگش، به بررسی و بحث در مورد مسائل متنوعی از جمله دنیای گل‌ها و گیاهان با اسلوبی دلپذیر و زبانی روان می‌پردازد.
Email
Twitter
Facebook
Telegram
WhatsApp
گل علف جارو (زنگوله‌ای)
اپلیکیشن گل و گیاه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
باز کردن چت
پشیبانی و سفارش در واتساپ
سلام 👋 در صورت نیاز به پشتیبانی میتوانید به صورت تلفنی یا در واتساپ با شماره ۰۹۱۰۶۶۶۴۱۵۶ در ارتباط باشید